Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
July 29, 2005
Image Size
205 KB
Resolution
879×1126
Thumb

Stats

Views
689
Favourites
17 (who?)
Comments
43
Downloads
46
×
Mmmm...Ramen... by RyuuseiHime Mmmm...Ramen... by RyuuseiHime
Yay for recycling! :clap:

The front and back are laminated ramen noodle packages and the rest is fabric. I think it's cute. :aww:
Add a Comment:
 
:iconmeh-name-is-bug:
omg that is sooooo cute!!! i never would have thought of using ramen packets for something like that. Thats a really cool idea!
Reply
:iconwhitefrosty:
whitefrosty May 30, 2007  Hobbyist General Artist
why are your bags all so cool ><
:heart: i love this~
Reply
:icongimmemahfishsticks:
GimmeMahFishsticks Apr 19, 2007
mmm, ramen is sooo good. Oriental and Hot and spicy beef are my favourites. I love Noodles, Can I make one too or would that be plaguerism(sp?)
Reply
:iconryuuseihime:
Go for it! :D

I don't mind at all. I wouldn't have posted it here if I didn't want to share the idea. If you have any questions or need any help feel free to send me a note!
Reply
:icongimmemahfishsticks:
GimmeMahFishsticks Apr 21, 2007
Cool thank you!
Reply
:iconzed617:
actually hot&spicey beef flavor is my favorite flavor,oriental is my 2nd fave,oriental flavor tastes stronger than beef flavor when broth is soaked up
Reply
:iconzed617:
my favorite flavor of ramen is oriental and i love maruchan brand
Reply
:iconashenmutt:
oooh now I wanna make one :3
Reply
:iconramen1991:
ramen1991 Aug 26, 2005  Hobbyist
O_O -my nickname's ramen- OMFG!!!! u made a bag outta me!! O.o u ROCK!!! :glomp:
Reply
:iconaishiteru1984:
Aishiteru1984 Aug 6, 2005  Hobbyist General Artist
I think it is cute too! :giggle:
I think InuYasha might be deceived by it though. :lmao: Might think there is some Ramen in there.
Reply
Add a Comment: